CONADI
Agentie imobiliara Bucuresti-Sector 5 reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre CONADI - Doar Unu Agentie imobiliara Bucuresti-Sector 5. In categoria Agentie imobiliara Bucuresti-Sector 5 promovam: Agentie imobiliara, tehnici de vanzare in imobiliare, comunicarea in imobiliare, marketingul ofertelor imobiliare, training financiar, fiscalitate, principiile evaluarii, vanzarea terenurilor, intermedierea spatiilor comerciale, birouri, spatiilor industriale si depozitare, arta negocierii, evaluarea proprietatilor, piata imobiliara.
CONADI a fost infiintata in Bucuresti in 1997 ca o companie privata concentrata pe oferirea de servicii de consultanta pe sectorul imobiliar.
In timp compania s-a extins si si-a diversificat portofoliul de servicii furnizate, dezvoltand pe langa divizia de Real Estate Services, diviziade Project Management, ceade Evaluari Active (Valuation), Property Management si Dezvoltare, fiind astfel una dintre putinele companii care ofera SERVICII IMOBILIARE INTEGRATE.
Acestea sunt furnizate prin intermediul unei echipe de profesionisti care stie sa imbine spiritul anteprenorial cu o intelegere perfecta a dinamicii pietei imobiliare, toate transpunandu-se in final intr-un grad ridicat desatisfactie a clientului.
MISIUNE
Crearea de valoare adaugata pentru clientii si partenerii nostri pe de o parte, pentru angajati si actionari pe de alta parte.
VIZIUNE
Sa fim prima optiune pentru clienti in ceeace priveste serviciile imobiliare integrate. Nu ne-am propus sa fim compania cu cea mai mare cifra de afaceri, dorim sa fim insa cea care ofera serviciile cele mai bune.
VALORI
Calitatea ridicata a serviciilor si expertiza reprezinta valorile care ne ghideaza activitatea si ne ajuta sa cream experiente memorabile pentru clientii nostri.
Servicii Agentie imobiliara Bucuresti-Sector 5
Real Estate
CONADI Real Estate Services este divizia care se ocupa de intermedierea tranzactiilor imobiliare, consultanta de marketing si juridica pe tot parcursul procesului de vanzare, consultanta financiara si asistarea clientilor in procesul de achizitie sau vanzare a proprietatilor pe diverse segmente ale pietei.
CONADI Real Estate Services intelege dinamica pietei si driverele de business care pot sa influenteze compania pe care o reprezentati in luarea deciziilor imobiliare. Fiecare solicitare reprezinta pentru noi o provocare si dispunem de creativitatea, expertiza si tenacitatea de a propune solutia care sa corespunda nevoilor Dumneavoastra.
PROJECT MANAGEMENT
Divizia de Project Management a CONADI vine în întampinarea nevoilor clientilor, oferindu-le servicii de asistenta personalizata la cele mai inalte standarde pentru a-i ajuta sa-si optimizeze investitiile facute în piata imobiliara din România. Asiguram astfel pastrarea cerintelor de calitate si proiectare, finalizarea la timp a proiectului si incadrarea in bugetele stabilite.
Evaluari
In contextul economico-financiar general actual, evaluarea activelor detinute atat de persoanele fizice cat si de companii capata o importanta deosebita. Ea permite clientilor sa obtina informatii actualizate, realiste asupra valorii activelor aflate in proprietate sau in administrare.
Beneficiind de o cunoaştere în detaliu a pieţelor CONADI oferă soluţii pentru urmatoarele domenii:
- Evaluare complexa de afaceri
- Evaluare de proprietăţi imobiliare (industriale, comerciale, agricole, rezidenţiale şi speciale)
- Evaluare de echipamente şi bunuri mobile
- Evaluare de proiecte de investiţii
- Evaluare de portofoliii bancare pentru conformarea la cerinţele BNR de reevaluare periodică a proprietăţilor.
PROPERTY MANAGEMENT
Nevoia detinatorilor de active imobiliare de maximizare a veniturilor generate de investitia realizata confera o importanta deosebita sectorului de Property Management. In acest sens am dezvoltat o divizie separata in cadrul companiei noastre care sa ofere consiliere specializata si in acest sector de activitate.
Marketing Management
- Analize de piata (analize P.E.S.T.L.E - analize pe politic, economic, social, tehnologie, legal, mediu), analize competitie, analize S.W.O.T, analize comportament consumatori
- Segmentare de piata
- Dezvoltaredeproduse (inclusiv Cross Selling si tehnici de Marketing Lateral)
- Pricing
- Vanzari si Canale de distributie (interne/externe-sisteme de francize)
- Promovare/Comunicare & PR/Corporate Design (ATL/BTL)
- Bugetare
- Plan / Mix de marketing